Prezentace výstupů a argumentace pro business analytiky

Popis a cíle kurzu:

Komunikace tvoří 80% úspěchu či neúspěchu práce v roli business analytika. Dobře zvládnutá schůzka, schopnost podívat se na řešený problém očima dotazovaného stakeholdera a vhodně zvolená forma i formát prezentace, to všechno dělá z dobrého business analytika business analytika vynikajícího, kterého si budou i další týmy žádat do projektů a nikdy nebude mít nouzi o zajímavou práci. Přestože většina business analytiků jsou lidé technického zaměření a analytického myšlení, v tomto kurzu se naučíme, že i kvalitní komunikaci se lze naučit. Procvičíme si osvědčené metody a techniky.

Pro koho je kurz určen:

  • Business analytici
  • Business konzultanti
  • Vlastníci produktů (Product owneři)
  • IT analytici
  • Projektoví manažeři
  • Vývojáři
  • Členové agilních a DevOps týmů

Předpoklady účasti v kurzu:

  • umět číst, psát, počítat :)
  • upřímný zájem o business analýzu

Délka trvání:

  • 1 den

Program kurzu:

Zaměření na obsah – CO, KOMU
  • Jak vytvořit úspěšný business case – od jednostránkového PowerPointu po rozsáhlou studii proveditelnosti
  • Co musí a co může obsahovat prezentace výstupů práce business analytika
  • Individuální přístup ke stakeholderům – jak najít a formulovat argumenty, které zafungují
  • Komunikační kanály a jejich specifika
  • Prezentace není PowerPoint, aneb jak zaujmout
  • Získejte si stakeholdery/investory zážitkem

Zaměření na formu - JAK
  • Kontext komunikace – mezilidské vztahy
  • Zákony komunikace
  • Úrovně komunikace
  • Typy chování
  • Sociální interakce
  • Jak udělat dobrý dojem
  • Cesta k efektivní komunikaci – komunikační techniky
  • Aktivní naslouchání,
  • Vedení emočně vypjatého rozhovoru
  • Bariéry v komunikaci a jejich překonání
  • Řešení konfliktů
  • Zvládání konfliktních osob
  • Manipulativní techniky a jak se jim bránit
  • Jak zvládnout trému a stres
  • Praktická cvičení

Ve vybrané kategorii nejsou žádné události.