Jak si vytvořit nadstandardní vztah s klientem?
Jak stanovit cenu služby?
Jak nastavit optimální postupy poskytování služby?
Jak nepřijít o spokojené zákazníky?
Na tyto a mnohé další otázky budeme odpovídat v rámci tohoto semináře. Poskytování služeb má své zákonitosti, které vám pomohou získat spokojené klienty a nové zakázky. Dozvíte se, které zákonitosti to jsou a kde najít tu správnou inspiraci pro Váš byznys. Navíc i tipy a triky jak Vám v této oblasti pomohou IT systémy.
Komu je seminář určen:
Majitelům a manažerům malých a středních českých firem poskytujících služby pro podniky v nejrůznějších oborech činnosti.
Seminář se bude konat dne 12.10.2021 a budete se jej moci zúčastnit buď online či prezenčně u nás v Hodonínské 1090/4, 141 00 Praha 4. Časy obou akcí se ještě upřesní.
Registrační formuláře naleznete níže.
Budeme se na Vás těšit!